ПВКФ «Прикарпатпродпромінвест»

Скотч з логотипом


Скотч злоготипом або як його ще називають бренд-скотч є пакувальною клейкою стрічкою, на яку можна нанести будь-яку інформацію.

Нанесення логотипу на скотч може бути виконано двома способами:
Спосіб поверхневого нанесення логотипу (верхній друк). Застосування даного способу забезпечує можливість швидкого друку при невеликому обсязі замовлення. При верхньому друці логотип наноситься на готові ролики скотча. Для захисту від зовнішнього впливу скотч з нанесеним на нього логотипом вкривається шаром лаку. Максимальна кількість кольорів при нанесенні логотипу способом верхнього друку - чотири.

Спосіб міжшарового нанесення логотипу (технологія сендвіч). При міжшаровому нанесенні (нижній друк) логотип наноситься на прозору поліпропіленову плівку, поверх надрукованого зображення наноситься шар клею. Нижній друк дозволяє наносити до 8 кольорів, при цьому використовуються сучасні системи контролю кольору. В результаті виходить яскраве барвисте зображення. Так як нанесений логотип опиняється під шаром поліпропіленової плівки, такий скотч має високу стійкість до стирання та інших механічних впливів. Оскільки при міжшаровому нанесенні логотипу здійснюється практично повний цикл виробництва клейкої стрічки, то є можливість варіювати в широких межах адгезію (липкість) і міцнісні характеристики скотча шляхом вибору відповідного складу та товщини клейового шару і товщини поліпропіленової стрічки. Міжшарове нанесення логотипу на скотч підходить для якісного виготовлення великих партій скотчу з логотипом.